Orange is the new black

Himla bra serie alltså. 
Kvinnofängelset i modern variant. 
Trodde inte att jag skulle tycka den va så bra. Men det va den. Så alla ni som har netflix, kolla! 
Nu har jag sett alla 13 avsnitt och hoppas verkligen det kommer en säsong till. 

Jag ligger fortfarande däckad i sängen de flesta av dygnets timmar. Men tänkte  försöka må bättre med ett varmt bad. Å skrubba bort alla baciller. Å försöka hitta orken att åka till Ica maxi å handla nåt att äta. 
Önska mig lycka till! 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Visst är den härlig =) Sitter och kollar på den gamla varianten av kvinnofängelset, blev fast igen efter ett avsnitt =) Krya på dig gumman <3

2013-10-09 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0