Bra å ha saker

Idag va jag på stan innan jobbet och köpte lite bra å ha saker. Som vantar (för att inte frysa om tassarna) strumpor ( tvättmaskinen lever tydligen på strumpor) rengöringsgrej (hej tonårsansikte liksom) Ipren (jag har ALLTID ont nånstans) flux (hej starka friska tänder) och en tavla. 
Ok, tavlan va väl inte så nödvändig. Men jag gillade texten och tyckte den skulle passa fint hos mig. 






Imorrn ska jag träffa Jimmy på stan och ära lunch innan jobbet. 
Och innan alla moralkärringar utbrister: " herreguuuuuuud, har du redan skaffat en ny man" så vill jag bara säga : Vi ska äta lunch. 
Inte gifta oss. 
Så. Nu va det sagt! 

Nu ska jag se om jag kan kolla på bonde söker fru på TV4 play innan läggdags. 

Pok gullpuddingar 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Nu är du gift 😘

2016-01-05 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0