Facebook

Man får veta allt på Facebook. Saker man vill veta och saker man inte vill veta. Jag bryr mig inte så mycket om vad folk skriver på sina statusrader även om jag tycker att vissa saker är helt ointressanta och inland löjliga.

Men igår fick jag se en sak som gjorde mig en aning.... Fundersam är nog rätt ord. Fundersam men inte förvånad. Jag har länge trott att det har varit så men inte fått det bekräftat. Förren igår.

Det jag såg fick mig att tycka väldigt synd om den här personen. För hur desperat kan man bli? Är det så viktigt med fest å alkohol att man förlåter precis allt? Hur kan man vilja umgås med en person som har betett sig så illa ?

Nåväl. Jag ska inte lägga mig i det där. Det är inte min sak. Jag blev bara fundersam. Som sagt.

Helgen bjuder på jobb. Har inget annat planerat.

Igår hittade jag en ny promenadväg. Alldeles lagom runda med inte så många backar.

Min 30 årsdag närmar sej och jag har börjat planera min fest. Det blir en liten tillställning hemma med dom närmaste. Än så länge har jag bara kommit till planerings stadiet. Men det är ju ett tag kvar innan den stora dagen :)

Nu ska jag diska och damma lite. Sen gå mot jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0