Förbaskade humör

Mitt humör svänger som tusan. Det är extremt tröttsamt. Jag är glad, arg, ledsen, irriterad, lycklig osv inom loppet av några minuter. Och sådär håller det på hela dagarna. Väldigt jobbigt och energi krävande. För att inte tala om hur gnällig jag är! Herregud! Jag vet inte om det beror på bristen av roligheter. Jag lever ett väldigt rutinmässigt liv. Jag vet att jag har sagt att jag gillar det. Och det gör jag. Men ibland behöver jag ett avbrott i rutinerna. Jag behöver träffa folk. Jag tror att det är därför jag är på jobbet så tidigt ibland. För att få lite sociala inslag i livet.

Jonas vill att vi ska åka till Dalarna min nästa lediga helg. Å visst. Det hade varit trevligt. Men jag tror att jag hoppar över det. Jag vill gå ut. Träffa folk. Mingla. Dricka vin. Ska övertala min kusin att ta en utekväll med mig :)

Ikväll är det jobb igen. Imorrn är jag ledig. Ska på massage kl 12. Å det behövs verkligen. Är så spänd å Stel ryggen.

Jag har blivit lovad pengar imorrn eller på fredag. Ska bli spännande å se om jag verkligen får det. Jag räknar inte med det eftersom jag har blivit lovad så många ggr förr men inte fått några. Men jag håller tummarna. För trots bra lön är jag pank redan. Förbaskade CSN som vill ha tillbaka sina pengar ;)

Nu ska jag ta en jättevarm dusch. För min mage håller på å bli min död.


Kommentarer
Postat av: Anita

Min älskade kusin! känner så med dig, vet hur det är! har du fått någon att ta prover på dig? Verkar som om du behöver en riktig genom gång med alla tänkbara prover, även på hormon nivå. Du som uska känner till att det finns mycket som går att kolla upp! Det kan kanske vara svårt att få någon att lyssna, Men kräv! du har ju hela livet framför dig och har rätt att få den hjälp som finns att få. Sköt om dig och ta den plats i livet som du har rätt till. Puss och kram!

2013-09-05 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0