Hej drama!

Hahahaha alltså jag orkar INTE!
 
Jag ska göra en sak klar för er.
Detta är MIN blogg.
Jag skriver alltså vad JAG vill i den.
 
Det finns tydligen personer som tar åt sej av vad som skrivs.
Jag kan tyvärr inte ta ansvar för detta.
 
Om DU läser min blogg och tycker att det jag skriver stämmer in på DEJ, så kanske det är dej jag skriver om.
Eller inte.

Eftersom jag inte skriver några namn så kan ni inte veta exakt vem jag menar.
 
Jag förstår att det finns folk som är rädda för att en del sanningar ska komma fram.
Men ni kan ta det lugnt.
Jag är ingen elak person egentligen och hur arg jag än blir så finns det gränser även för mig.
Så relaxa lite, jag ska inte avslöja några stora skandaler ;)
 
Tanken med mitt första inlägg (som fick måååånga reaktioner) va bara att få vädra mina funderingar.
Jag blir fundersam många ggr under en dag över hur folk beter sej, och visst kan jag ventilera med mina vänner.
Men jag v'äljer att blogga om det istället.
Vad är problemet?
Ser du ditt namn i nåt av mina inlägg så ring gärna och fråga om nåt är oklart.
 
Har du inte mitt nr, kolla hitta.se
 
Jag kommer att lösenordsskydda min blogg ett tag. Så kan jag skriva vad jag vill, utan att det blir hysteri om att jag kanske skriver om just dej
 

Ha det fint kära stalkers, har ni tur tar jag bort lösenordet i framtiden så ni kan läsa igen!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0