Hej lösenordsskyddade bloggen!

Sådärja!
Nu har jag lösenorssdkyddat bloggen för att inte skapa mer drama.
 
Men jag måste erkänna att jag fann det väldigt underhållande när folk gick igång på mina inlägg.
Jag får se hur länge jag håller den låst.
Om jag ska vara ärlig så är det mest för att driva mina stalkers till vansinne =)
De stackars människorna sitter väl där nu och undrar vad jag skriver.
Avslöjar jag det som inte får komma fram?
 
Nåväl, detta ska inte vara en blogg om mina fans, utan om mej.
 
Jag hade en väldigt fin dag på jobbet igår.
Det va lugnt då en del hade avsagt sej kvällshjälp.
Vi får se hur det blir idag när alla ska ha hjälp igen.
 
Imorgon är jag ledig och ska hänga lite i tvättstugan och sen få deligering kl 13.
Annars inga planer.
 
Ser fram emot nästa lördag.
Jag ska äntligen få träffa lite folk.
Men först ska jag hjälpa min bästis att röja upp hemma hos henne.
 
Nu ska jag ta hand om mina kaosnaglar och dricka mitt kaffe, sen så småningom åka mot jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du redan tagit bort lösenordet eller funkade inte inställningen?
Går å läsa som vanligt.
Kram Maria

Svar: Jag tog bort lösenordet. Ville bara driva mina fans till vansinne ett tag ;)
Jenny

2013-09-13 @ 08:50:07
Postat av: Anonym

Hahaha, bra där =)

2013-09-15 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0