Helgen

Den här helgen har innehållit det mesta.
Gråt (bröt ihop på jobbet av ingen anledning alls)
Skratt (mina brukare är så roliga ibland)
Drama (hehe)
Kärlek (fina sms från min bästa tjej)
 
Det har alltså varit en fin helg.
Nu är det måndag och hjag är ledig.
Igen.
 
Men som vanligt är det fullt upp.
Tvättstuga, delegering och ikeahäng står på agendan.

Jag har blivit inredningstokig och måste fixa nytt NU =)
 
Min rygg har börjat strula som fan och när jag va på massage sist fick jag veta att jag är svullen i ländryggen.
Och visst gör det ont där, men det värsta just nu sitter i nacke och skulderblad.
Vilken dag som helst nu ska jag ringa vårdcentralen och få min rygg kollad.
Vilken dag som helst...
 
Igår va jag så nära på att skicka det där sms:et som jag egentligen inte vågar (jag tillägnade ett helt inlägg åt att skriva att man SKA våga) men så bangade jag.
Jag vet inte varför.
Kanske för att jag känner att det handlar om att ge och ta.
Inte bara att ge.
 
Aja, nog om det.
Nu ska jag diska lite å sen gå ner i tvättstugan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0