Höst

Jag blir ofta lite smådeppig på hösten. 
Och när jag blir det så börjar jag tänka på allt jag tycker är jobbigt. 

Det jag funderar på just nu är om jag någonsin kommer få en egen familj. 
Kommer jag nån gång gifta mig och skaffa barn? 
I nuläget vet jag inte ens om jag vill, men ibland kommer det över mig. 

Kommer jag nån gång träffa en man som står ut med mig, och som jag står ut med? 
Mina förhållande brukar hålla ett år ungefär, sen tröttnar jag. Eller han. 

Jag älskar att leva själv, samtidigt som det är det värsta jag vet. 
Rörigt va? 

Jag är en person som aldrig vet vad jag vill. 
Och hur lätt är det att leva med en sån? 

Jag blir förvirrad av mina egna tankar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0