Ledig

Ledig torsdag igen. 
Vilket innebär tvättstuga och städ. 
Jag hoppas på att få hämta hem min älskling idag. 

Igår blev jag fundersam igen. 
Över hur elaka människor kan vara mot varandra. 
Vad är det som gör att en människa kan vara så iskallt elak? Har folk inget samvete idag? 
Varför vill man göra en annan människa illa.  Medvetet. 

Jag fattar inte. Och hur mycket jag än grubblar över detta så kommer jag aldrig förstå. 

Nog om detta. 
(Det här handlar inte om DIG utan om människor DU inte känner, så bli inte psykobitch över det här nu) 

Jag håller för övrigt på att frysa ihjäl, sp medan maskinerna i tvättstugan tvättar mina kläder ska jag ta ett mycket varmt bad. Förhoppningsvis mjukar det upp mina stela och ömma muskler. Jag känner en förkylning på ingång och jag vägrar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0