Snart lördag

Kom igen dagarna. Gå fort så att det blir lördag nu. Jag längtar så. 

Jag försöker komma på vad jag ska bjuda min fina på för mat. Jag är ju som de flesta vet ingen mästerkock direkt. Funderade på Tacos. Men det är rätt tråkigt. Nä. Jag får fundera ett tag till. 

Igår fick jag frågan om jag äter överhuvudtaget. Jag har tydligen gått ner i vikt. Jodå jag äter. Men jag är ständigt i rörelse. Det är inte många minuter under en dag som jag är still. Även lediga dagar är jag igång från morgon till kväll. 

Att ligga på soffan en hel dag är inte min grej längre tydligen. Även om jag verkligen skulle behöva det ibland. Så dagens smaltips är att börja jobba inom hemtjänsten :) då ryker kilona fortare än man hinner blinka ;) 

På dagens att göra lista innan jobbet står det damma och städa badrum. Är inne i en period då jag avskyr stök och smuts. Jag vill ha ett skinande rent hem. Sen ska jag hämta ett paket. Och rensa lådor i köket. Om jag hinner. Sen är det dags att gå till jobbet :) men först lite kaffe så jag vaknar till. 

Önskar er alla en Superfin torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0