Den här tröttheten alltså

Varje dag efter lunch blir jag paniktrött. Sådär så att jag kan somna på stört. 
Igår Sov jag en halvtimme i bilen på jobbet. Hade aldrig klarar de sista timmarna annars. 
Somnade gott även på kvällen. 

Den här perioden är inte kul. 
Trött, svullen och ont i magen :( 
Jag blir så trött att min kropp helt enkelt lägger av. 
Har tagit ett extra pass på fredag men ska fråga Ingrid om hon kan ta det. 
Jag orkar faktiskt inte. 
Jag har läst att det ska bli bättre im ett par veckor. Jag hoppas verkligen det. 

Idag ska vi röja lite mer hos Jimmy. Så att jag får plats med alla mina saker. 
Förhoppningsvis kan jag flytta in i oktober. 
Ska bara hitta nån som vill hyra min lägenhet i andrahand :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0