Fredagskväll

Alltså det här med att vara gravid. 
Man hat ju hört om gravidhormoner och tvära kast i humöret. 
Men aldrig nånsin har jag hört om nån som är mer eller mindre galen. 
För det är ungefär så jag känner mig. 
Onda, fula tankar etsar sig fast i min hjärna. 

Stackars Jimmy lever i ständig skräck i väntan på mitt  nästa utbrott. 
För att bespara honom ett par timmar utan mig och mina grodor som hoppar hej vilt ur munnen erbjöd jag kusin skjuts till jobbet. 
Hann med en kopp kaffe innan oxå. 

Tog en extra sväng med bilen, överlycklig över att den äntligen är körduglig igen. 

Min finaste man låg och sov nu när jag kom hem. 
Jag borde oxå gå och lägga mig men jag är inte trött än. 
Trots 8 dagar på arbetet. 
Har dessutom lite ont i magen. 
Det är ett bra tecken. Då växer bebis därinne <3 

Alla papper om andrahandsuthyrning är inlämnade idag och har vi tur är jag å Jimmy sambos första oktober. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0