Lång dag idag

Det blir en lång dag på jobbet idag. 
11.30-22

Passar mig alldeles utmärkt. 
Jag gillar att jobba kväll eftersom jag får sovmorgon. Men oftast vaknar jag vid 9 å sen sitter jag bara å väntar på att gå till jobbet. 
Då är det bättre att börja lite tidigare :) 

Annars är livet typ som vanligt. 
Lever på hoppet om att hitta en större lägenhet. Jag hade ju tänkt flytta hem till Jimmy. 
Men som det ser ut just nu så MÅSTE vi ha större. 

Och ett jobb vore ju bra. Tanken på att bli arbetslös sista november skrämmer slag   på mig :( 

Jag har mycket att tänka på just nu. 
Att ta en dag i taget är inte riktigt min grej. Hur mycket jag än försöker. 
Det löser sig säger man till mig. 
Jo, det gör det säkert. 
Men är man kontrollmänniska som jag så är det omöjligt att tänka så. 

Aja. 
Dags att göra mig klar för jobbet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0