Lördag å jobbhelg

Så va jobbhelgen igång. 
Jag vaknade redan 01.30 och va klarvaken. 
Kl 3 kunde jag somna om igen. 
Så jag är inte jättepigg just nu. 
Igår hade jag fredagsmys med chips, godis och Cola. 
Idag har jag såå ont i magen. 
Ja. Jag får skylla mig själv. 

Å så mår jag hemskt illa!! 
Eller nä, nu överdrev jag lite. Jag mår inte HEMSKT illa, men illa mår jag. 

För er som inte redan har listat ut det. 
Ja. 
Jag är gravid! 

Går in i vecka 8 idag.
Många kommer tycka att jag berättar för tidigt. För att risken för missfall är ganska stor fram till vecka 12. 
Men jag är så glad och vill dela med mig av min lycka till hela världen. 

Så. Nu vet ni :) 

Nu ska jag dricka mitt kaffe, åka till jobbet å hoppas att dagen går fort så att jag får åka hem å sova. 
Jag är trött! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0