Söndag

Åh va det är skönt med lediga helger. 
Men nu är det slut på ledigheten å imorrn är det jobb igen. 
Men först. 
Big brother!! 

Jag är överlycklig. 
Jimmy är inte lika lycklig. 
Men han har fått ha kontrollen över tv tryckaren hela dagen så kl 21 är det jag som bestämmer :) 

Veckan som kommer är det jobb må-Tors 
Ledig fre och lörd å jobb igen på söndag. 
Jagbhar väl tänkt börja packa lite smått å kanske köra över lite grejer till Jimmy. 
OM jag orkar. 
Är fortfarande dödligt trött efter en hel dag på jobbet. 

På fredag är det äntligen dags för inskrivningen hos barnmorskan. 
Va fort det har gått!! 
Jag fick ledigt från jobbet hela dagen å Jimmy  slutar vid lunch. 

På lördag är det festligheter som gäller. 
Vi är bjudna på bröllop. 
Jag har försökt hitta en passande outfit men min kropp är inte samarbetsvillig längre och jag hittar inget som passar. 
Ska flirta med kusin å Annica å se om de har nåt jag kan få låna. 

Nu blir det läsk, glass å snart big brother. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0