Söndag

Min jobbhelg fortsätter. 
Och nästa vecka har jag tagit två extrapass. Det är egentligen ledig helg men jag jobbar söndag. 
Å fredag extra. Har bara lördag ledig nästa vecka. 
Det är bra. Jag kan lika gärna jobba. Va ska jag annars göra liksom? 

Nu har vi iallafall bestämt hur vi ska göra med boende. 
Jag flyttar hem till Jimmy. 
Det kommer bli trångt men det är bara en tillfällig lösning. Tills vi hittar nåt större. 
Så nästa vecka ska vi börja rensa ur jimmys klädkammare å försöka lokalisera hans förråd.  
Sen ska vi tapetsera alla rum p sen flyttar jag in. 
Min lägenhet hyr jag ut i andrahand. 
Mest för att vi ska slippa dubbla hyror i tre månader. 

Jag kommer sakna min lägenhet. 
Men som det är nu så måste vi bo ihop. 
Jag vill inte gå igenom det här själv. Jag vill att hela familjen ska vara delaktig :) 
Så nu när boendefrågan är löst (för tillfället) kan jag sluta oroa mig för det. Och ju mindre jag har att oroa mig för desto bättre :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0