Wohoo ledig lördag.

Äntligen ledig. 
Det känns som evigheter sen. 

Sitter på balkongen trots bristen på sol och dricker mitt morgonkaffe.  
Men det är iallafall inte kallt och det gäller att passa på innan hösten kommer på riktigt. 

Jag vaknade (sista gången) 7.20 av att jag behövde kissa, gång 2000. 
Tyckte att det inte va nån större ide att försöka somna om. 
Gick upp. Satte på kaffe och tänkte att den här dagen kommer bli lång. Det gör inget. Jag har massor att göra. 

 Och jag är ledig. 
När hände det sist? 

Har skrivit ihop ett mejl nu på morgonen som jag ska skicka iväg under dagen. 
Om extrajobb. 
Man kan aldrig jobba för mycket tänker jag. 
Min plan är att jobba så länge som möjligt. Sen när Jenny jr kommit ut ska jag börja jobba extra så fort jag kan. 
Då får Jimmy va hemma med bebis. 
Det är min plan.  Vi går se hur det blir. 

Idag är det loppis i Nykvarn. 
Jag är helt såld på såna tillställningar och bara väntar på att få åka dit. 
Det startat kl 13 så innan dess ska jag försöka reda ut trasslet i mitt hår, rensa ut saker som "jag kanske kan behöva" och damma mina extremt dammiga möbler. 

Go morron! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0