God morgon typ

Alltså dessa dagar!! 
När hela familjen ligger å sover å jag måste gå upp å åka till jobbet. 
Det känns oxå lite extra kallt såhär på morgonen. 
Jobbar iallafall bara till 14 och sen är jag ledig imorrn. 

Får se om jag får en ny schemaperiod nu. 
Det vore det allra bästa. 
Min tanke är att jobba ca 10 v till. 
Jag hoppas jag kan det. 
Hade tänkt ta "ledigt" 4 veckor innan bebis kommer. 
Vi får se. 
Jag kanske mår jättebra p kan jobba ännu längre. Eller så kanske jag inte kan jobba alls om 8 v 

Jag tar det lite som det kommer. 
Ingen ide att planera så mycket. 

Nu ska jag iallafall göra mej iordning å åka snart. 
Längtar redan efter min säng som jag tänkt spendera em/kvällen i efter jobbet
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0