Kvällsjobb

Jag skulle ha jobbat 7-15 idag men fick förfrågan om jag kunde byta till kväll. 
Javisst! Inga problem. 
Skönt med sovmorgon tänkte jag. 
Men inte blev det mycket sova inte.  
Jag har varit uppe ungefär varannan timme i natt å kissat. 
Jag är sååååå trött på att vara gravid nu. 
Igår hade jag dessutom en jäkla deppdag. 
Låg i sängen vela dagen utan ork eller lust att ta mig upp. 
Jag vet inte riktigt varför. 
Idag känns det lite bättre. 
Inte mycket, men lite. 

Ska bli skönt att åka till jobbet sen. 
Även om det är jobbigt att vara ny på jobbet så är det skönt att vara där. 
Får ta hand om andra och inte tänka så mycket på mitt eget. 

Helgen som kommer är fullbokad. 
Fredag ska jag åka med min kusin å hämta ett skötbord till hennes bebis. Sen är det julbord på
 kvällen med tindra. 
Lördag är det babyshower och på söndag ska jag umgås med Annica. 
Det är nog bra att ha en massa saker att göra. 

Nu ska jag ta tag i disken å sen förbereda matlåda till jobbet :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0