Långhelg

Första veckan på nya jobbet klar.
Jag tycker nog att jag börjar komma in i det hela ganska bra.
Iallafall på en avdelning.
 
Är ledig nu till måndag kväll och hela helgen är full av aktiviteter.
Nu om en stund ska jag hämta min fina kusin å så ska vi ner på stan en sväng å kolla lite.
Å kanske åka till babyland å provköra vagnar, haha!
Å ikväll är det julbord med Tindra. Så jag ska för gång 2000 kolla efter nåt att ha på mej.
Att va gravid är inte så piffigt som alla säger.
Ingenting sitter snyggt och jag är stor som ett hus.
Å ja jag vet, jag kommer att bli större!
 
Imorgon är det babyshower som mina fina vänner har ordnat å på söndag ska jag hänga med Annica ett par timmar.
 
Imorse när jag vaknade så "drog" det på höger sida om magen och den blev stenhård.
Jag undrar om det kan ha varit en liten sammandragning?
Eller är det alldeles för tidigt?
Det släppte sen iallafall å Jullan lever rövare därinne nu igen =)  
 
Nu ska jag slänga på mej lite kläder å åka.
 
PoK!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0