Sol

Åh vad glad jag blir av att det är sol. 
Jag liksom skuttade ur sängen. 

Min helg har varit fantastisk. 
Tragglade kusin på stan i fredags. Hon berättade att det va 15 % på babyland. 
Fint tänkte jag. Då beställer jag vagnen. 
Sagt å gjort. 
Sparade 899 kr på det. 
Tjohooo :) 
Det kanske va lite tidigt då jag "bara" är i v 23 (imorrn) men vagn måste vi ju i vilket fall som helst ha. Å kan man få det billigare så varför inte? 

Julbord på kvällen. 
Jag måste säga att jag blev lite besviken. 
Julshow på berget brukar vara kul. 
Men i år va det rätt dåligt. 
Men maten va god å sällskapet va trevligt :) 
Mina Fd kollegor valde att gå hem till chefen för efterfest. Men jag åkte hem. 

Lördag va det babyshower som mina fina vänner hade ordnat. 
God mat och tjejsnack. Å presenter. 
Vilken lycka! 
All kärlek till dom. 

Nu är det tillbaka till allvaret igen. 
Jobb med andra ord. 
Har 6 dagars vecka. 
Men tycker att det inte spelar så stor roll. 
Att vara ledig är jätteskönt. 
Men jag tappar alla mina rutiner. 
Blir slö å orkeslös. 
Så för att komma igång lite nu innan jobbet tänkte jag städa lite. 
Så det är fint bär Jimmy å barnen kommer hem i eftermiddag  

Lite bilder från helgen. 









 
Å så en bild på fina vagnen å världens sötaste onepiece till bebis 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0