Vild bebis

Hon är inte klok därinne. 
Hon sover aldrig!! 
Det är full fart mest hela tiden :) 
Jag börjar visserligen vänja mej. 
Å kanske tycker att det är lite mysigt iallafall ;) 

Idag ska jag ner på stan. Måste kopiera alla papper som försäkringskassan ska ha. 
Sen tar jag med mig kusin å moster å åker å handlar. 
Ska kolla efter skötbord till bebis och nya sängbord till mig och Jimmy. 

Har varit nere å satt igång kupé värmaren i bilen så det är varmt å skönt när jag ska åka :) 

OM vi byter rum idag ska jag även sätta ihop bebis säng. Inte bädda den för det "får" man tydligen inte göra innan hon har kommit. 
Men sätta ihop den. 

Lika bra å sätta igång nu då så jag hinner med allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0