Alla hjärtans dag

Imorgon är det alla hjärtans dag. 
Och jag å min manvän har hållt ihop i 5 månader. Det har varit en riktig bergochdalbana de 5 månaderna men de sista veckorna verkar vi ha landat i vårat förhållande. 
Efter allt som hänt har vi liksom blivit starkare som par och vi är överens. Vi vill ju hålla ihop. Helst resten av livet :) 
Hur som helst. 
Morgondagen börjat med ett extrapass 10-22 å sen blir det kärlek resten av kvällen :) 

På söndag är vi bjudna på middag hos Teija å Kari. Det ser jag fram emot. 

Igår frågade en av mina damer på jobbet om jag åt nåt överhuvudtaget. 
Javisst svarade jag. Vadå då? 
Din rumpa har blivit så liten. 
Haha gulletant! 
Hon har stenkoll! 
Men jo. Jag äter. Men är ständigt i rörelse. Inte så konstigt då att man tappar nåt kilo. 

Har skrivit upp mig på en massa extrapass på jobbet. 
Är så jäkla sugen på att tatuera mig igen. 
Så alla extrapengar ska läggas undan till detta :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0