Den där känslan

När det känns som att livet går ut på att äta,sova,jobba. 
När livet är såååå tråkigt. 
Det gör att jag längtar efter förändring. 

Min jobbarkompis åker till Norge om några dagar. Å jobbar. Tjänar lite (läs mycket) pengar å kommer hem. Sen kommer hon hem några veckor och åker igen. 
Jag vill oxå. 
Så jag har bett henne skriva ner vad man behöver fixa innan man söker jobb i Norge. 

Jag vet inte riktigt vad som hänt. Men jag är rastlös och otålig. 
Jag som alltid har varit nöjd med rutiner och uppstyrda dagar får eksem av hela livet. 
Nu är det inte sagt att jag ska ge mej iväg till Norge imorrn. Men jag vill ha möjligheten. Jag vill veta vad som behöver förberedas. OM jag skulle vilja. 
Jag vill träffa nya människor, byta miljö. Göra nåt nytt. Nåt som inte är min vanliga vardag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0