Onsdag

Jag har egentligen inget viktigt att dela med mej av. Mitt liv just nu består av jobb, jobb och lite mer jobb.
Livet är ganska trist just nu.
Så för att få nåt att se fram emot messade jag Micke och frågade om han kunde tatuera mig igen snart.
Visst kunde han det.
Nu ska vi bara komma överrens om en dag som passar oss båda =)
 
Det är rätt bra å känna nån som tatuerar.
Det blir en aning blligare och jag tycker han gör ett bra jobb.
Min tatuering på armen har han gjort och jag är sååå nöjd med den =)
 
Annars händer det inte så mycket.
Jimmy har barnen den här veckan och jag har tagit ett etrapass på jobbet vilket gör att vi inte kan ses så mycket.
Det är ju trist, men det är inte mycket vi kan göra åt det.
Ringde telgebostäder idag då jag är spärrad från att göra intresseanmälningar på lägenheter.
Kvinnan jag pratade med sa att man måste vänta ett år från det att man flyttar in i en  lägenhet innan man kan göra intresseanmälningar på nya lägenheter.
Jättekonstigt tycker jag.
Men 1 april kan jag börja söka igen.
Inte så långt kvar till dess =)
 
Om jag å Jimmy ska bo ihop måste vi ha en stooooor lägenhet, å det är inte det lättaste att få tag i en sån.
Jag vill egentligen inte flytta ifrån min lägenhet för jag trivs sååå bra i den.
Men här kan vi ju inte bo liksom =)
Å det här med att vara särbo är inte det roligaste.
Tycker jag =)

Nåväl.
Nu har jag svammlat om en massa onödigt ett tag.
Dags att göra mej klar för ett schemamöte med chefen.
 
Pok!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0