Det har varit en fin helg

Min helg har varit en av de bättre på länge. 
Lördagen började väl visserligen inte så piffigt med översvämning i badrummet och brunt äckligt vatten på hela golvet. 
5 timmar senare, när det äckliga har runnit undan kommer jouren. Och säger att de inte kan göra nåt. Nu när det inte längre är akut. 
Nähe. Ok. Fast det va akut när jag ringde. 5 timmar tidigare!!!
Stackars rörmokaren blev utskälld av en hormonbitch som inte ätit på hela dagen. 
Iallafall. 
Jag va även i Nykvarn och hämtade mitt upphittade körkort. Att det finns så fina människor gör mig alldeles varm I hela kroppen. 
Kom hem och lagade mat tillsammans med min kärlek. 

Igår va vi nere på stan och fikade. Och tog en timmes promenad i mitt området. 
Kollade på hus och drömde om framtiden. 
Jag åkte och köpte pizza och Jimmy kollade hockey. 

Min helg har varit så himla lugn å fin. 
Jag är full av energi och redo för 6dagars vecka på jobbet. 

Även om förra veckan började med sårade känslor och kaos tror jag att det här kommer bli bra. 
Jag hoppas det iallafall :) 



Kommentarer
Postat av: Anita

<3

2014-01-06 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0