Magsjuka, håll dej undan.

Vaknade flera ggr inatt och mådde illa. 
Tänkte att nu är det magsjuka å g. 
Men icke. 
Nu när klockan ringde är illamåendet helt borta. 
Tack å lov. 

Helg igen. 
Och jobb som gäller. 


Min bil bråkar. 
Jimmy försökte förklara vad som va fel. 
Det enda jag hörde va: bla bla bla, reservdel 500 spänn bla bla bla

Nu är det så att jag inte har 500 just nu att lägga på bilen. Därför får den stå parkerad tills jag har råd och jag får snällt promenera till och från jobbet. 
Jag blev erbjuden att låna pengar från en vän. Men jag tackade nej. 
Det är tre veckor kvar till lön å jag behöver komma i form så promenera blir bra :) 

På söndag flyttar en av mina favoriter till saltskog. Jag är lycklig. Tänk va vi kan hänga mycket då. 

Fixar å donar i tvättstugan. Ska snart gå ner å slänga i två maskiner till. 
Trots att jag ska jobba hela helgen ser jag fram emot att det är just helg :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0