Snart ledig helg

Laddar för veckans andra 12 timmars pass. 
Har sovit jättedåligt inatt men är ändå pigg. 
Kommer väl va supertrött vid lunch typ :) 

Igår hade jag turen att fånpka med Rania hem (tack för det gulle) men ikväll jobbar jag med människor jag inte riktigt känner så då blir det en promenad hem efter jobbet :) håll tummarna att det inte är orkanvindar när jag slutar! 

Är ledig i helgen å har pratat lite med bästis om att ev hitta på nåt med henne. 
Det kan vi behöva. 
Det känns som att det va jättelänge sen vi umgicks. Vi träffas bara korta stunder på jobbet typ :( 
Jag behöver dessutom göra nåt roligt så att jag får annat att tänka på. 

Dricka lite mer kaffe å göra mig klar för jobbet.! 

Pok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0