Tankar

Sitter å lyssnar på musik å funderar på livet.
På framtiden.
Även om livet är ganska enkelt just nu kännms det ändå som att nåt fattas.
Det här kan ju inte va allt liksom!
 
Jag måste nog börja med att inte bara jobba kvällar.
Jag har inget socialt liv alls.
Det börjar bli jobbigt nu.
Även om jag många ggr uppskattar ensamheten, börjar det bli lite väl ensamt nu.
 
Jag vill kunna träffa mina vänner, å inte bara varannan helg.
Det vore trevligt att kunna ta en fika nån dag efter jobbet.
Men jag börjar jobba när alla slutar.
 
Jag saknar mina vänner.
Jag saknar att skratta så tårarna sprutar åt saker ingen annan förstår.
 
Det är en hel del annat jag funderar på.
Men jag orkar inte ta tag i det.
För jag vet inte vart jag ska börja, eller hur jag känner.
Det är nåt som jag får lägga på hllan ett tag å ta tag i det när jag kan tänka klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0