Tisdag

Jobb 10-22 idag. 
Känns fint. 
Kändes mindre fint när klockan ringde men det börjar ordna till sig. 

Gårdagens jobb gick i ett och jag hann inte sitta en endaste minut. 
Det känns i ryggen idag. 
Jag fattar inte hur jag kan bli så trött i ryggen så fort. Jättejobbigt! 

Nu på morgonen har jag ringt transportsystyrelsen för att ta bort förlustanmälan på mitt körkort. 
Ordningen är återställd och det enda jag behöver göra nu är att köpa en ny plånbok. 
Sen lära mig att hålla ordning på grejerna. 
Kan va en ide. 

Livet känns för tillfället barnsligt enkelt och jag ser ljust på framtiden. 
Men jag tar en dag i taget och njuter av lugnet. Så länge det varar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0