Trasiga skor

Det va väl inte så värt piffigt att mina skor läckte in allt jävla snöblask igår.
I 9 timmar va jag blöt å kall om fötterna. 
Och bad om Ursäkt för att jag lämnade tassavtryck hos mina brukare. 
Så fort lönen kommer ska jag köpa mig ett par nya jobbskor. 

Igår va det en sorglig dag. Även om det va väntat. Vi fick iallafall säga adjö och det känns fint. 

Det va lite körigt på jobbet igår. 
Kl 16.10 ringer jag våran tredje kollega som ska jobba natt. Det visar sej att hon är sjuk och har skickat ett sms till chefen. Ett sms som inte kommit fram. 
Tack vare att fina Rania ställde upp i några timmar och för att jag och Annica är så jävla bra så gick kvällen bra ändå :) 

Nu ska jag ringa Teija och fråga hur det går med flytten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0