Världens sämsta nyårsafton

Jag grät mig igenom smällare, raketer och tolvslaget. Och inte sådär fint å stilla för att jag tyckte synd om mig själv. 
Jag fulgrät som en jävla dåre! 
Nu vet jag ingenting längre. Och det är ovissheten som gör mig lite smått galen. 
Mitt huvud säger en sak. Mitt hjärta en annan. 
Jag är förvirrad och kan inte samla ihop tankarna. Jag kan inte bestämma mig för gjut jag vill gå vidare med det här. 

Bästa botemedlet mot krossat hjärta och sårade känslor är att begrava sig i jobb. Så jag tar på mig så mycket extrapass jag kan just nu. 
För att slippa ta itu med mina känslor. För att slippa ta ett beslut just nu. 
Tiden får utvisa. 
Även om jag hatar just det uttrycket. 




Kommentarer
Postat av: helen

Jenny......du gör inget annat än jobbar....bra för ekonomin o självklart skingra tankarna men gör nått som ger dig nått i ditt inre me.....måla? pyssla? skriv? olika projekt? känns som du jobbar ihjäl dig.....vill dig bara väl.....och om nån gjort dig illa....tänk fuck them....nytt år nya drömmar o mål.....lycka till gums;)

Svar: Jag vet att jag jobbar. Typ jämt. Men jag mår bra av det. Jag känner mig nyttig och behövd och det är det jag behöver just nu :) allt kommer att lösa sej det är jag övertygad om. Det är bara en hövligt stor grop att ta sig över just nu. Men det fixar jag! :)
Tack Helen :)
Jenny

2014-01-01 @ 23:23:06
Postat av: helen

så länge d hjälper så är d ju bra;) klart du fixar det jenny;)

2014-01-02 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0