Hej då Facebook

Häromdagen valde jag att ta bort Facebook. För ett tag iallafall. 
Jag orkade helt enkelt inte med det. Att hela tiden ha mobilen i näven å kolla vad andra människor har för sig. 
Nä. Just nu får det va för  ett tag. 

Semestern fortsätter med lata dagar på stranden. En vecka kvar. Sen börjar allvaret igen. 
Ska bli skönt att återgå till vardagen. 
Även fast det är helt underbart att vara ledig. 

Min hjärna går ofta på högvarv och jag tänker alldeles för mycket. Och oroar mig för saker. Vilket gör att jag blir nedstämd å ledsen. 
Men nu har jag bestämt mig för att försöka tänka positivt. Bli en bättre människa. Jag tror man blir lyckligare då. Det är inte det lättaste alla gånger. Men helt klart värt ett försök. 
Det finns saker som jag helt enkelt bara måste acceptera. Och om jag bara gör det så blir livet enklare.
Jag måste lära mig att stänga av ibland. Inte tänka så mycket. 


Kommentarer
Postat av: veronica

När du har lärt dig stänga av kan du väl lära mig sen?! :)

2014-07-25 @ 20:23:29
URL: http://vmschaf.webblogg.se
Postat av: Anita

Glöm bara inte bort att jag finns. FB är ju ett sått att hålla kontakten. puss på dig <3

Svar: Aa det är sant. Det är bara för ett tag <3
Jenny

2014-07-27 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0