3 veckor kvar till semestern

Jag hoppas verkligen att de tre veckorna går fort nu. 
Jag är så trött. 
Jag har jobbat som en galning senaste året och förra året hade jag bara två veckors semester eftersom jag bytte jobb. 
Så de här sista veckorna får gärna gå fort nu. 

Midsommarhelgen är över och jag har haft en fin å lugn helg. 
Jobbade 7-16.30 på midsommarafto, hem å bytte kläder å åkte till jimmys föräldrar för att äta mat. 
Va hemma hos Jimmy kl 21 å spelade lite spel med barnen. 

Lördag å söndag har vi bara slappat. 
När barnen hade åkt hem tilll sina mammor va vi hemma hos mig å glodde på film å käkade chips. 
Himla skönt att ta det lugnt. 

Idag är det dags för jobb igen. 
Men jag har så förbaskat ont i ryggen. 
Hade varit fint med en ledig dag till :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0