Hur svårt ska ska det va??

När jag väl bestämt mig för att jag faktiskt VILL ha barn och vi nu försöker få till en liten bebis. Ja då GÅR det inte. 

Jag har ju någonstans trott att det bara är att bestämma sig å så poff har man en liten inneboende. 
Men nä! 
Månad efter månad så kommer den där förbaskade mensen. 
 Och ja, jag veeeeeet att ju mer man tänker på det desto längre tid tar det. 
Ju mer man stressar, desto längre tid tar det bla bla bla...

Jag har i nästan hela mitt liv varit osäker på om jag vill ha barn överhuvudtaget. 
Men nu vill jag. 
Å så går det inte. 
Extremt frustrerande. 

Det har inte gått så långt än att jag är manisk med äl stickor å grejer. 
Jag vet när jag har äl. Jag har full koll. 
Men det spelar ju tydligen ingen roll. 
Kommentarer som "det kommer när det kommer" kräks jag på. 
Jag vet allt det där. 
Jag är bara otålig å vill NU! 



Kommentarer
Postat av: Antonia

Det går att äta tabletter som ökar chanserna att bli gravid :) finns på Apoteket , de är typ kosttillskott

Svar: Åhh :) vet du vad dom heter? :)
Jenny

2014-06-23 @ 16:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0