Sol å ledig torsdag

Äntligen sol och ledig dag samtidigt. 
Jag åkte hem imorse för att kunna betala räkningar å städa lite innan vi ska bo hos mig nästa vecka

Men eftersom det är sol på min balkong tänker jag passa på att steka lite oxå :) 

Antonia skrev en kommentar om ett kosttillskott som ska öka chanserna för graviditet och jag har googlat hej vilt men inte riktigt hittat nåt. 
Så antonia, om du läser det här, vet du vad tabletterna heter? :) 

Annars rullar livet på. 
Är inne på tb hemsida flera ggr om dagen för att hitta en större lägenhet men det finns typ inga. 
Så om nån vet nån privat hyresvärd vore jag evigt tacksam om ni kunde dela med er av den informationen :) 
Det börjar bli tröttsamt att bo varannan vecka hos mig och varannan hos Jimmy. 
Det funkar, men ett gemensamt hem vore det bästa. 
Å allra helst en 5:a så alla barn får eget rum. 
Det funkar med en 4:a oxå såklart. 

Nåväl. 
Fylla på kaffekoppen, slänga på mig bikinin å sola lite nu då. 

Pok 

Kommentarer
Postat av: Agda

På apoteket finns tabletter mittval kvinna eller finns den här sidan http://www.graviditetskollen.nu/sv/produkter/halsokost-och-kroppsvard/for-dig-som-vill-bli-gravid/?gclid=CNCahsbLor8CFULqcgoduRkADw

Svar: Tack :)
Jenny

2014-07-01 @ 00:01:32
Postat av: Nina

Hej. Bidrottninggele kapslar har funkat för min kusin och vän. Lycka till👌

Svar: Tack :) har köpt mitt val kvinna å ska prova det. Om det inte funkar så provar jag bidrottninggele :)
Jenny

2014-07-01 @ 06:46:27
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Antonia

Gå till Apoteket och fråga. Jag vet att mitt val kvinna är tabletter som ökar chansen att bli gravid. Mycket vitaminer och så gör det ju lättare ;) lycka till

Svar: Tack. Köpte såna i veckan. Så nu är det bara att hålla tummarna :)
Jenny

2014-07-03 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0