Wohooooo

Äntligen har jag hittat nåt som funkar för min mage. 
Ni som känner mig vet att jag ofta har problem. 
Jag kan helt enkelt inte gå på toa. 
Jätteäckligt att jag delar med mig av den infon jag vet, men jag va bara tvungen. 

Cilaxoraldroppar. 
Vilken jävla grej! 
Har ni aldrig haft dessa problem så vet ni inte vilken lycka det är när allt funkar som det ska. 

Jag är iallafall glad över att det fungerar å jag är ledsen för detta skit (haha) inlägg ;) 

Idag är det kvällspass på jobbet. 
Vaknade kl 10 med huvudvärk å stel rygg. 
Jag måste gå till thc å få massage. 
Jag ska bara ha tid oxå. 
Är ledig på torsdag så jag ska se om det  finns en ledig tid då :) 

Ska dricka lite kaffe nu å ta en sväng med dammsugaren. 
Sen gå mot jobbet. 

Funderar på midsommar. 
Jobba eller inte jobba? 
Vad tycker ni? 

Pok! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0