Alltså min hy!!

Min hy är
 en total katastrof. 

Det poppar upp finnar å diverse äckel hela tiden. 
Jag ser ut som en tonåring i fejset. 
Varje morgon hittar jag en ny. Hur mycket jag än försöker hålla rent å tvätta så kommer det nya. 
Nån som har nåt tips på hur jag får bort det här?? 


Helgen har varit fin. 
Jag har jobbat. Det har varit så himla kallt trots att solen har varit framme. Så igår när jag kom hem höll jag på å frysa ihjäl. 
Va tvungen att sova med pyjamas. 
Idag fryser jag oxå. 
Fast min kropp är jättevarm. 
Kan det vara feber på g tro? 

Nåväl. Sånt har jag ändå inte tid med så jag slutar spekulera i det nu :) 

Dags att göra mig klar för jobbet. 

Pok 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0