Är trött på att vara trött

Kom hem igår efter jobbet. 
Gjorde mat (ja, smörgås klassas som mat i det här hemmet) duschade å somnade. 
Innan kl 18. 
Vaknade 21.30, gick på toa å somnade igen. 
Vaknade 04.00 nu på morgonen och är ganska trött än. 
Å har såååå ont i kroppen. 

Men den här tröttheten gör mig galen. 
Kul att sova bort mitt liv liksom :( 

Annars händer det inte så mycket i mitt liv. 
Jag jobbar och sover. 
Å äter när jag kommer ihåg. 
Typ. 

Livet är alltså ganska tråkigt å jag längtar efter semester. 

Sökte jobb på vidarkliniken för ett tag sen. Men har intrånget nåt än. 
Åhhhh vad jag hoppas att jag får jobbet. 
Jag behöver ett fast schema och rutiner så att jag kan planera. 
Som det är nu vet jag från månad till månad hur jag jobbar. 
Och det funkar inte för mig. 
Då är jag alltså fast anställd på 100%
Men vi har inget rullande schema. 

Som sagt. Det funkar inte för mig och jag måste därför söka nytt jobb. Igen. 

Men ämnar hoppet inte ute om vidarkliniken. 
Jag vill så gärna jobba där :) 

Ska passa på att damma lite innan jag måste åka till jobbet. 
Jag har ju all tid i världen. Nästan :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0