Magkatarr

Vaknade igår morse med världens smärta i mellangärde och bak vid skuldrorna. 
Det kom å gick under hela dagen och jag åt alvedon å Novalucol som godis. 
Eftersom Google är min bästa vän googlade jag mina symtom och messade med Annica som sa att hon hade haft problem med gallan när hon va gravid. 
Då fick jag panik. 
Ringde sjukvårdsupplysningen och fick en tid på närakuten. 
Läkaren där sa att det mest troligt va magkatarr. 
Så jag fick tabletter och xylocain vätska(mer som gelé och såå vidrigt) 

Fick gå upp i natt och ta en hutt med xylocain och en nu på eftermiddagen men nu har den värsta smärtan lagt sej. 

Jag har haft magkatarr innan jag blev gravid. Men det har då räckt att ta receptfria läkemedel. 
Men den här smärtan va hemsk!! 

Imorrn blir det jobb igen. 

Å jag har fått mitt Schema på nya jobbet.
Vilket Lyxschema!! 

Jag kommer lätt att kunna jobba några extra kvällar utan att slita ihjäl mej! 
:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0