Ojojoj

Idag har bebis varit väldigt aktiv. 
Hon har bökat runt som en liten galning därinne. 

Pappa ringde förut och berättade att han fått ultraljudsbilden.  
Nu när han sett henne tror jag att det har blivit verklighet att han ska bli morfar. 
Min lilla fina pappa. 

Kvällen har varit väldigt lugn. 
Så pass att jag kunde sluta en timme tidigare. 
Sånt är uppskattat. 
Särskilt när jag har hela veckan kvar med jobb. 
Japp. 
Mån-sön den här veckan. 
Ni behöver inte säga nåt. Jag
 vet att jag är duktig ;) 

Jimmy gjorde det nyss igen. 
Skrämde mig så jag höll på å börja gråta. 
Jag avskyr när han gör så. 
Han tycker att det är hysteriskt kul. 
Jag är mindre road. 

Nu är det iallafall dags å sova. 
För det har jag bestämt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0