Onsdag

Igår kväll åkte jag och hämtade Aron efter basketträningen å sen hem till Annica för att färga hennes hår. 
Jag borde verkligen tagit en före och efter. 
Hon ville ha blåa slingor i sitt svarta hår. 
Skitsnyggt tänkte vi. 
Så vi började med att bleka slingor först. 
Inga problem. Det blev ljust å bra. 
I med den blåa färgen en kvart ungefär. 
Resultatet blev..... Ingenting! 
Det syntes ingenting!! 
Så två timmars jobb va helt bortkastat!
Hahaha. 
Men vi fick umgås iallafall och det är ju alltid trevligt :) 

Jobbar 16-22 ikväll så jag har en massa tid nu att göra saker jag borde. 
Som att handla, boka tid i tvättstugan, diska mm
Men jag har fastnat i soffan. 

Ska vilken sekund som helst sparka igång dagen. 
Men det är så förbaskat skönt att lata sig lite :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0