Premiär

Idag har vi premiärtvättat i nya tvättstugan. 
Helt plötsligt blev det typ roligt att tvätta igen. 
 
Igår va jag å Alva på stan hela dagen. 
Köpte lite julsaker som vi sen fixade med här hemma.
Nu är vi redo för morgondagen, första advent. 

På måndag börjar jag mitt nya jobb. 
Å på tisdag ska jag på intervju för ett extrajobb. 
Många tycker jag är galen som ska dubbeljobba när jag är gravid. 
Men jag gillar att göra av med pengar och för att kunna det måste man ha pengar att göra av med. 
Dessutom är jag bra på mitt jobb och vem blir inte glad av att göra saker man är bra på? 

Och om ca 20 veckor ska jag ändå gå hemma med bebis. Så jag passar på att jobba sålänge jag orkar helt enkelt. 

På tal om jobb är det snart dags att åka. 
Näst sista kvällen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0