Söndag

Då va det söndag igen. 
Vi har haft en fin helg. 
I lördags va vi ute å åt mat på resturang. 
Vi har inte direkt gjort nåt sen jag blev gravid så vi (eller rättare sagt jag) tyckte det va dags. 
Så jag bjöd Jimmy på datenight. 
Vi åkte hem tidigt eftersom jag (otippat) va sjukt trött. 
Jimmy va inte särskilt imponerad över mina parkeringsskills. 
Jag KAN inte fickparkera. Hur mycket jag än försöker. 
Å med nya bilen är det omöjligt. 
Den är ju 1000 meter lång!! 

Idag har Jimmy fått öppna farsdag presenter. 
Och vi har ätit hemmagjord (för första gången) köttfärslimpa. 

Nu ska jag fortsätta titta på film och min kärlek sitter i soffan å tittar på hockey. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0