Hela familjen är åter samlad

Det har varit lite brist på barn här hemma i veckan. 
Men nu är alla samlade å just idag har vi det riktigt mysigt. 
Alla är på gott humör och idag njuter vi av att vara en stor familj. 

Jag ser fram emot en ledig dag imorgon, även om min dag (som vanligt) är fullbokad. 
Helgen innebär jobb och om jag lyckas byta pass även en kväll med tjejerna. 

Min vecka började inte så bra. Men just idag, just nu är jag lycklig. 

Jag är såååå trött då natten inte har varit den bästa. 
Jag har varit tvungen att gå å kissa en miljard gånger. 
Det jag längtar efter mest just nu är en hel natts sömn. 
Och (förlåt för äcklig info) att få gå på toa. Mina tarmar lever ett helt eget liv. 
Jag hade problem innan jag blev gravid. Ni kan ju tänka er hur det är nu. 

Så. Det önskar jag just nu. Då skulle livet va rätt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0