Kusinhäng på stan

Åh va det va kul å hänga med min fina fina kusin. 
Vi va på bebisaffären i weda. 
Jag provkörde min vagn (igen) å kollade på lite bra å ha saker som ännu är för tidigt att köpa. 

Åkte ner på stan å gick på jakt efter en jacka. 
Det fick bli en likadan som kusin har. 
Jag har inte sen jag va i början av 20 årsåldern haft storlek M   
Men nu har jag liksom inget val. 
Det gör lite ont i min själ att inte kunna köpa kläder i min normala storlek. Men vänta bara. Så fort ungen är ute ska jag bli en xs igen ;) 


Köpte även kläder till bebis. 
Det förta jag köper faktiskt. 
Nu vill jag (såklart) handla mer. 





Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på några avsnitt gossip girl eftersom Jimmy ändå tittar på tråkiga gubbprogram på Discovery. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0