Lördag

Ni anar inte va skönt det har varit med ledig lördag. 
Imorrn är det ledig söndag. 
Ingen är lyckligare än jag. 

Dagen har tillbringats i tvättstugan, vi har städat, handlat å lagat mat. 
Vi har alltså umgåtts hela dagen. 

Men imorrn lämnar jag min man för lite kusinhäng. 
Vi ska åka å kolla bebisgrejer i alla tänkbara affärer. 
Och försöka hitta en jacka till mig. 
I början på veckan, när jag skulle ha mitt intropass på rosstorp, va drt så kallt att jacka va ett måste. 
Till min stora förvåning (!?) va magen i vägen å jag kunde inte knäppa jackan. 
Det slutade med att jag fick låna jimmys jacka. 
Storlek jättestor. 
Men jag frös inte iallafall :) 
Så imorrn ska jag hitta en jacka som jag kan växa lite i. 
Jag kommer liksom att bli ännu större. 

Jimmy har ett snack med bebis <3 

Vi sitter just nu å tittar på hitta Nemo. 
Jimmy tycker tydligen den är jättekul med tanke på att han skrattar så mycket :) 
Älskade man!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0