V 17

Fredag å ny vecka. 
Tiden går fort nu vill jag lova. 
Snart halvvägs å jag har inte köpt nånting till bebis. 
Förutom lite kläder. 

Jag vet liksom inte när man ska börja köpa allt som behövs. 
Än känns det lite tidigt. 
Ni som har barn, när började ni köpa saker? 

Vagn har vi tänkt beställa i december. 
Men det är så mycket mer som behövs. 

Och VAD behöver man?? 
Jag är liksom helt ny på det här. 

Jobbar kväll idag vilket betyder att jag har fått sovmorgon idag. 
Mycket välbehövligt. 
Ute blåser det orkanvindar å helst av allt skulle jag vilja ligga på soffan hela dagen. 
Men det går ju inte. 

Är ledig i helgen å har en massa roligt att göra. 
Det blev ingen barnbasar sist men på söndag gör vi ett nytt försök igen :) 



Lilla putet v 17 :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0