Hej tjockis

Ställde mej på vågen. 
62.4 kg!! 
Så "mycket" har jag inte vägt sen jag va runt 19-20

Har legat på 53-55 kg i ca 10 år. 
Men nu är det bara å tjocka på sej å se glad ut. 
Typ. 

Men. När jag känner att jag blivit lite piggare så tänkerbjag börja promenera igen efter jobbet. 
Det ska va nyttigt har jag hört. 

Har städar hela lägenheten eftersom jag hittade en spindel. 
Nu är jag helt slut. 
Ska bädda rent å gå å lägga mig snart. 

Dagen började typ skitdåligt, men nu känns det ändå ok. 
Min bil blev nämligen brännskadad då nån tyckte att det va en bra ide att elda upp bilen bredvid. 

Men jag å min kärlek har bestämt att det är dags för en större bil. 
Så om nån har en stor rymlig bil ni vill bli av med, hojta till :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0