Måndag

Vaknade i panik 5.30 å insåg att jag glömt å lägga i pengar i parkeringsautomaten. 
Att få böter ingår inte riktigt i min ekonomiska plan. 
Men jag hade tur. 

Gårdagen va typ världens mysigaste söndag. 
Va hemma från jobbet då min kropp totalt gett upp. Rimon va en gullpudding å tog mitt pass. 
Så jag roade mig med att gå igenom alla bb avsnitt jag missat, fila fötterna, platta Alvas hår och läsa min mama tidning som Annica köpt. 
Bra söndag helt enkelt. 

Idag mår jag lite bättre. Om man bortser från illamåendet som kommer å går. 

Ska rensa ur lite kläder jag aldrig mer kommer använda å packa ihop lite inför kommande flytt. 
Ska säga upp tv och internet idag. 
Och göra adressändring. 
Mycket att fixa med. 

Sen läkartid kl 10, försöka hitta lab i all röra på sjukhuset å sen jobba 16-22

Min dag är fullbokad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0